poniedziałek, 28 września 2015

3# Food truck :)

Wczoraj tak jak planowaliśmy, odwiedziliśmy food truck'i, które zawitały do Katowic :) Pojechaliśmy w trójkę- ja, mój chłopak i jego siostra. Każdy zdecydował się na inną potrawę ;) Oczywiście po 'gryzie' się wymieniliśmy, żeby móc porównać przysmaki. Uwielbiam takie akcje dzięki którym można spróbować całkiem innej kuchni, dlatego na food truck'i wybrałam się już 2 raz ;) A dziś z samego rana pobiegłam do lidla po odzież biegową ;p Dorwałam 2 bluzy i spodnie, jutro pochwalę się moimi zdobyczami.
Miłego dnia ;*



Mój langosh z "lubish langosh" :) Wersja z fetą, rukolą, suszonymi pomidorami, oliwkami, papryczkami i serem mozarella


Burger Tomka z "B.B.Kings" z soczystym mięchem i dodatkami
 Mało ostre zdjęcie przedstawia bułkę z stoiska "Osiem misek"z mięskiem ostrymi papryczkami i orzeszkami :)

A nasze pierwsze food truck'i wyglądały tak:


Ja: naleśnik z serkiem, łososiem, rukolą i sosem a Tomek meksykańska tortilla ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz